Tuesday, November 9, 2010

eye shadows 88 palette

ini idalah entry review stuff..baik hati kan saya mengreviewkan untuk orang lain..heee  so yes, kali ni saya nak review eye shadows 88 palette. memang banyak sangat la eye shadow yang terjual sekarang ni sekali banyak..benda macam ni memang memudahkan..semua warna ada pada satu bekas..tak ade la nak pening pening sehari hilang satu warna..kan..jenama yang saya nak review ni pernah di review kat yourshoppingkaki .NIKITA tau sure la dari negara mane..korea ke..jepun ke..atau  kuala pilah..tak sure..tapi yang saya sure..ianya cool..setelah 20 tahun hidup, akhirnya saya jatuh cinta pandang pertama..ye, dengan si warna warni ini..




ok ni pulak beberapa skill yang tak seberapa..well honestly, ni memang main calit calit..sumpah aku tak pernah tahu pakai eye shadows macam rozita che wan 
















wasn't bad at all ait?,no?  warnanya memang jelas, walaupun eye shadows ni jenis shimmer, tapi memang warnanya lebih menonjol dari shimmer tu..tak tipu..untuk remove pulak memang senang sangat ah wa cakap lu..ila my sistah gosok gosok mata dia and eye shadows tu dah boleh hilang..easy beasy girl..yang mana nak amik wuduk tu tak payah kecoh kecoh wuduk tak sah..eye shadow ni sure buat korang rasa nak sambung solat sunat sekali..  :")

for those yang risau muka berminyak dan takut eye shadow ni meleleh atau menjadi hot-doh, jangan risau sebab saya sendiri yang kulit berminyak 1 liter ni pon masih yakin untuk pakai..best la eye shadow ni, rasa macam nak pakai hari hari..nak pakai masa tido macam drama la..



No comments:

Post a Comment